OUTSOURCING IT
Outsourcing informatyczny
Obsługa informatyczna firm jest to przejęcie przez firmę zewnętrzną obsługi określonych dziedzin działalności firmy, związanych z informatyką, które pozwala skoncentrować się na swojej podstawowej działalności.
Długoletnie doświadczenie w zakresie naprawy, diagnostyki sprzętu komputerowego i oprogramowania, ciągły rozwój i podnoszenie kwalifikacji umożliwia coraz lepiej spełniać oczekiwania klienta zachowując przy tym atrakcyjne ceny.
Opieka informatyczna w szczegółach
Zalety outsourcingu informatycznego
– czas reakcji gwarantowany w umowie
– wyższy poziom usług świadczony przez specjalistę
– firma obsługiwana koncentruje się na swojej podstawowej działalności
– dostęp do najnowszych i najbardziej optymalnych rozwiązań
– redukcja i kontrola kosztów (brak opłat ZUS, świadczeń pracowniczych, wydatków na szkolenia przy dodatkowym pracowniku w firmie)
Zakres czynności wykonywanych w ramach wszystkich ofert:
– diagnostyka poprawności działania sprzętu komputerowego, sieci komputerowej wraz z usuwaniem stwierdzonych usterek sprzętowych i programowych
– sprawdzenie poprawności działania programów antywirusowych oraz ich aktualizacja
– archiwizacja danych
– zapewnienie poprawnej i stabilnej pracy aplikacji
– przegląd zawartości dysków twardych i porządkowanie zawartości – przy współpracy z użytkownikiem komputera
– konsulting i doradztwo w zakresie wdrażania nowych usług teleinformatycznych,
– czyszczenie i konserwacja sprzętu komputerowego (usuwanie zalegającego kurzu blokującego prawidłowe chłodzenie), ergonomiczne ułożenie okablowania
– bezpłatnych zmian w konfiguracji (odpłatne tylko wymienione części)
– pomoc przy obsłudze strony internetowej
– możliwość pozostawienia sprzętu zastępczego na czas naprawy
Szczegóły umowy zostaną mogli określone po wstępnych oględzinach sprzętu, oprogramowania oraz konfiguracji sieci informatycznej.
Umowa SLA
Umowa utrzymania i systematycznego poprawiania ustalonego między klientem a usługodawcą poziomu jakości usług informatycznych IT, która pozwala lepiej zrozumieć rolę informatyki w przedsiębiorstwie i jego procesach:
– uzgodnienia
– monitorowanie usługi
– raportowanie
– przegląd osiąganych wyników
Poznajemy zależności danej działalności przez wprowadzanie usług aplikacji, infrastruktury i sieci.
Firma ServIT oferuje Państwu profesjonalne doradztwo w dziedzinie IT, zapewniamy kompleksowe wsparcie techniczne, połączone z rozwiązywaniem wszelkich problemów technicznych.